Hayatinizi nasil alirdiniz? Plazali mi, Tazmanyali mi olsun?


Dunyanin diger ucundan, uzunca bir aradan sonra selamlar..

Cok degil daha 6 ay once Tazmanya'ya da gideceksin deseler; 'Hadi canim, ne isim var benim orada?' derdim. Yani o donemde yuksek lisans odevlerim icin bacaklarim uyusunca ayaga kalkmak aklima gelirken Tazmanya hayali kurmam beklenemezdi dogal olarak. Lakin hayat bizim hayal ettigimizin cok otesinde surprizlere acik olabiliyor. 

Bu arada yuksek lisans mezunuyum artik. Aferin bana :) Kepimi bile firlattim Sydney semalarina dogru, eksik kalacak degildim ne sandin. Neyse, o ayri bir konu ayrintilarini daha sonra aciklayacagim. 

Tazmanya'ya gidecek ucagin icinde hayatimin ve hayallerimin nasil degistigini dusunuyordum minik camdan ucagin kanadina bakarken. Eger hala Istanbul'da esnek calisma saatlerine uyumlu oldugumu kanitlar sekilde calismaya devam ediyor olsaydim; hayatim, plaza icindeki camekan kuplerin icerisinde, onumde dijital dunyaya acilan pencerede maas odemelerini, ssk primlerini hazirlamakla veya is ilanlarina basvuran adaylar arasindan secilenler icin mulakat saatlerine gore gunumu planlamakla geciyor olacakti ayagimda yuksek topuklu ayakkabilarim ve fonlu saclarimla (eger bir cilginlik yapmissam saclarim dogal haliyle olacak, tabiki gercek anlamda bir aslan yelesine ozendirecek kabariklikta degil ama bir plaza calisanina gore hayli yuksek volumlu bir stilde olacakti).

Hangi zaman diliminde Tazmanya hayali kurmusum, hatirlamiyorum ama eger hayallerin kendini gerceklestirme gucu gercekten var ise benimki Tazmanya canavari ile ilgili cizgi filmleri seyrettigim donemin hayali olmali.  Surpriz Tazmanya gezimiz paskalya tatili ile sinirli oldugu icin  kisa sureli bir geziydi ama tamamen farkli bir alanda olmak ve orayi kesfetmeye calismak cok iyi geldi. Tazmanya gezisi ayrintilarini onumuzdeki gunlerde sizlerle paylasacagim. 

Bu postun basligina cevabim ise; 'Ben, bir porsiyon Tazmanyali alayim devamina sonra karar verecegim'. Peki sizin cevabiniz nedir? 







Unknown

Korkma, hayallerini takip et!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder