Xbox 360 Kinect Oynar Mısınız?



Xbox 360 Kinect ile yazın rehavet içerisinde evde vakit geçirirken tanıştık. Tanıştık ama ne tanışmak. İhtiyaç molaları haricinde 3 kişi dönüşümlü olarak aralıksız 12 saat (evet tam 12 saat) oyun oynadık. Böyle bir eğlence kaynağı, böyle bir kalori düşmanı yok. 

Aslında ilk göz ağrım Nintendo Wii oyun konsoluydu, bu sebeple kendisini anmadan geçemeyeceğim.  Wii, Xbox 360 Kinectten farklı olarak yardımcı aparatlar sayesinde kullanıcının hareketlerini  algılıyor. Benim denediğim Wii oyun konsolunda Remote Controller, Nunchuck ve Balanceboard aparatları vardı. Remote Controller ve Nunchuck birbirine bağlanıyor ve bileğinize kelepçeleyebiliyorsunuz. Balanceboard ise üzerine basarak hareketlerinizin algılanmasını sağladığınız aparat. Kelepçeli aparatlar ve balanceboard beni biraz tedirgin etti, açıkçası. Balanceboard üzerindeyken, hızlıca zıplarsam ya da ayağım burkulursa diye düşünmekten çok fazla oyunun içine giremiyordum.

İki oyun konsolunu da denedikten sonra ben de bu eğlence kaynaklarından birine sahip olmalıyım dedim. Kapıverdim, Xbox 360 Kinect oyun hazinemi. Xbox 360 Kinect için evimdeki yer darlığı sebebiyle  Wide Angle Lense kullanıyorum, zorunlu bir aparat değil (Henüz Türkiye’de de bulunmuyor, sanırım). Bunun dışında hiçbir aparat kullanmadan sadece elinizi kaldırdığınız anda Xbox Kinect cennetine atlamış oluyorsunuz.

Dance Central ile türlü dans figürlerim, Twister Mania ile ponpon kız edasında harf şekillerim , CSI Xbox serisi sonunda evin criminal şefi tavırlarım, neredeyse bağımlısı olduğum De Blob hallerim ve Your Shape Fıtness Evolved ile havlu atışlarım görülmeye değerdi.

Siz de benim gibi hareket etmek isteyip spor salonuna gitmeye üşenenlerden iseniz ısrarla Xbox Kinect denemenizi tavsiye ediyorum. Pişman olmayacağınız bol kahkahalı ve bol terli bir deneyim sizi bekliyor, yedek kıyafet almayı unutmayın.

İyi eğlenceler.

Unknown

Korkma, hayallerini takip et!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder