Bir kelebek gördüm sanki

Bazı maskaralar bizi gerçekten maskaraya çevirebiliyor. Maskara kirpiklerimize uygun olmazsa boşu boşuna kirpiklerimizi boyadığımızla kalıyoruz. İşin zaman kaybı kısmına girmiyorum bile. 


Uzun zaman önce Loreal Paris Volume Million Lashes rimel ile tanışıp, belki daha iyisini bulurum diye herkes gibi farklı markaları denedim. Her rimel tüpünün sonlarına doğru, elim tekrar Volume Million Lashes'in yenilenmiş diğer formüllerine gitti. Çünkü, kirpik diplerime batmadan kolayca uygulayabildiğim fırçasını çok seviyordum. Volume Million Lashes üzerine yine Loreal Telescopic Mascara ile bir kat geçerek yapışan kirpiklerimi ayırıyordum.


Sonra bir gün, yakaladığım indirim fırsatı ile birlikte Rimmel Scandaleyes Rockın' Curves'in kırmızı paketi ve tabi ki kıvrımlı fırçasının cazibesine kapılarak, ben de aldım. Gerçekten kirpiklerimi birbirine yapıştırmadan dolgunlaştırdı. Kıl fırçası kirpik diplerimi biraz rahatsız etse de daha yavaş uyguladığım zaman sorun olmuyordu. 


Her zamanki gibi tekrar Volume Million Lashes maskarama geri dönmek istediğimde, Mega Volume Collagene ve False Lash Butterfly Wing ile çıktım mağazadan. 
Maskara Morgocuk


Mega Volume Collagene kıl fırçası ile kirpikleri yapıştırmadan doğal şekilde tek tek ayırmakta gayet başarılı ama dolgunluk verme konusunda bana yeterli gelmedi. Bu yüzden üstüne False Lash Butterfly Wing uyguladım. İkisini birlikte uygulayınca iddia ettikleri gibi neredeyse takma kirpik etkisini yakaladım. 


Maskara Morgocuk


Son olarak, fiyat bazlı bir karşılaştırma yaparsak Loreal maskaralarının tanesi 25-30 aud civarındaydı. Tek ürünle aynı sonuca ulaşabildiğim Rimmel Scandaleyes Rockın' Curves maskara ise 15-20 aud arasında idi. Avustralya'da yaşamanın bir dezavantajı fiyat farklılığı !



Unknown

Korkma, hayallerini takip et!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder