İyi bayramlar

Adettendir, güzel bayram dileklerinde bulunmak. Küsler barışsın, sevenler kavuşsun.

Bugün, Sydney'de 4. dini bayramımızı yaşıyoruz. Hislerimiz biraz buruk ve belki biraz eksik. Ne yapalım arayıp bayramlaşacak büyüklerimiz biz uyandığımızda uyuyorlar idi :D Biz de biraz alışveriş yaptıktan sonra sahile gittik. 



Coogee Beach, Sydney şehir merkezine 8 km uzaklıkta ve Bondi Beach ile kıyaslarsak daha küçük bir alanı kapsıyor. Ben burayı meşhuuuuuuuuuur Bondi Beach'ten daha çok seviyorum çünkü diğeri kadar çok bilinmediği için kalabalık olmuyor. Ayrıca fotoğrafta da gördüğünüz gibi yürüyüş alanı bulunuyor ve yaklaşık 4 km'lik bir yürüyüş sonrasında Bronte Beach'e de ulaşabiliyorsunuz. 


Bu yürüyüş parkuru bazı yerlerde biraz kayalık olabiliyor ama tabiki insan güvenliği önceliği yaşandığı için merdivenler ve trabzanlar eşliğinde tehlikesiz bir şekilde ilerleyebiliyorsunuz. 

Bol okyanus manzaralı yürüyüşünüzde düşünmeye çok vaktiniz olacak. Ama fazla düşünmeyin bence attığınız adımlara bakın yeter. Aman ya da düşünün yani zaman sizin. 

Okyanus manzaralı ve mütevazi görünümlü evlerin önündeki patika yol sizi Gordons Bay'e götürecek. İsterseniz burada biraz soluklanabilirsiniz. Bu minik koy bana balıkçı barınağı gibi gelmişti ilk gördüğümde. Araştırmadım, hala bilmiyorum.

Yürümeye devam ettikçe Waverley Cemetry alanına ulaşacaksınız. Bir mezarlık bu kadar mı ürpertici ve bu kadar mı güzel olur. Oradan geçerken beni buraya gömün demiş olabilirim. Lakin kimse beni ciddiye almadığı için bu vasiyetim okyanusun dalga seslerine karışıp gitti. 

Biraz daha ilerledikten sonra karşınızda Bronte Beach. Haydi hayırlı uğurlu olsun.
Ciğerlerimde okyanus var bugün. 






Adınıza vekalet verdiğiniz zaman Lösev aracılığı ile de 'kurban' ibadetinizi yapabileceğinizi biliyorsunuz değil mi? Belki bu bayram daha farklı bir yol ile daha fazla ihtiyaç sahibine ulaşabilirsiniz. 








Unknown

Korkma, hayallerini takip et!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder