Zaman Akarken

Uzun zamandir yazmamisim, yazamamisim yine.

Master programimda son donemi yasiyorum ve 4 hafta sonra okulla olan ogrencilik iliskim bitecek. 4 hafta cok az, ayni zamanda cok uzun ama su anda bana cok cok kisa bir sure gibi gorunuyor.

Bu zaman diliminde 5 tane odev (1 grup calismasi odevi ve 3 bireysel odev ve mezun olmami saglayacak isletme projesi odevi) teslim edecegim ustune bir de sinava girerek bu doneme de tuy kondurarak mezun olmus olacagim.

Ya da ne bileyim cok buyuk laf etmesem mi? Ne olacagimiz belli degil. Mesela 4 gundur grip, nezle arasinda gozlerimi bile acmama izin vermeyen bir virusle bogusuyorum. Kisik ses, yarisi nezle yarisi tikali bir burunla sunum yapmayi ben de istemezdim aslinda ama yapacak birsey yoktu. Olmasi gerekiyordu ve yaptim. Siz yine de bir iyi dilek duasi edin benim icin olur mu?

Tabi bu arada bos durmayip, Sydney'in yaz mevsimini sahillerde -iliklerine kadar- yasayan arkadaslarimin postlarini begenerek gecirecegim. Eger bir cilginlik yaparsam da bir kahve molasi icin belki plajlarin birine gidebilirim, adeta bir ezine peyniri edasiyla.

Buyuk ihtimalle 4 hafta sonra tekrar yazmaya baslayacagim ve cok guzel iceriklerle geri donmus olacagim.

Sizin buralardan merak ettikleriniz var mi? Yorum birakirsaniz, ayrica arastirabilirim..

Dunyanin karanlik tarafindan sevgiler (00:21)






Unknown

Korkma, hayallerini takip et!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder